امشب دلم دوباره بي صدا شكست...


..زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست

امشب دلم باز بی صدا شکست

 


 

امشب دوباره دلم بی صدا شکست

 


 

با گریه ای غریب و غمی آشنا شکست

 


 

تا کهکشان غرقه شدن در خیال تو

 


 

پرواز کرد و چون مرغی رها شکست

 


 

یک عمر من شکستم و با درد ساختم

 


 

اما کسی نگفت چرا بینوا شکس


 

ماندم میان موج غریبی ز اشک و آه

 


 

کشتی صبرم از ستم ناخدا شکست

 

 

امشب ستاره ها پی دلداری آمدند

 


 

اما ز داغ من دلشان تا خدا شکست

 


 

باز به داد دلم رسی........ای کاش

 


 

امشب دوباره دلم بی صدا شکست!

 

.......




نظرات شما عزیزان:

غزال
ساعت0:24---21 اسفند 1391
چه پست خوبی بود به منم سر بزن اگر دوست داشتی تبادل لینک هم بکنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 16 / 12 / 1391 12:42 |- alianiz -|

ϰ-†нêmê§